Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PZ

Taky uz mi leze Facebook trochu nanervy. Tak se snazim tam uz moc nechodit.

I kdyz bez Facebooku bych se nedozvedel ze umrel Otec v Praze. I kdyz to byla sokujici zprava ktera se mi ukazala na I-Phonu,clovek ktery mi ji poslal me nasel na Facebooku diky jeho teenagerove dcery.

0 0
možnosti
Foto

Fb je jako všechno dobrý sluha a zlý pán. 

A jde to s ním a jde to bez něj.

0 0
možnosti

A co chcete udělat jako poslední v životě?

0 0
možnosti

Tak to se Vám ani nedivím, ta hrozná potupa, když Vám přítel vytkl, že jste měl jen 250 přátel. To bych taky nevydýchal a okamžitě bych s FB skončil;-D

0 2
možnosti
JS

Tak já jsem na Facebooku nikdy nebyl a vůbec mi to nevadí.

1 0
možnosti

Jasně, třeba starým pannám co  nikdy neměly sex  to taky vůbec nevadí, akorát se snad o tom nerozepisují;-D

0 0
možnosti
EP

Facebook nemůže za to, jak se lidé na něm někdy chovají a mít ho automaticky neznamená muset na něj psát, kdy chodím čůrat. Pro sdílení fotografií a zvaní na akce ale funguje výborně, ačkoli znám osoby, které tvrdí, že jim na to stačí mail.

2 1
možnosti
LB

Tak já jsem asi specifický případ. Moje kontakty na FB jsou velmi omezené, jako bych snad ani neměla přátele. Ale objevují se mi tam příspěvky, které mě zajímají - viz "Aktuálně.cz", apod.... Takže pro mě je to spíše informační síť, občas tam nakouknu, občas dám "to se mi líbí", sem tam sdílím - např. pátrání po pohřešovaných lidech, zatoulaných psech, apod. Netrávím tam věčnost a nepovažuji FB za zbytečnost. Občas se zasměju vtípku, vidím v tom zatím spíše pozitiva.

4 0
možnosti
DT

Facebook jde i jinak - mám tam zhruba 1500 "přátel", které jsem v životě neviděla, osobně je neznám, a oni neznají mne. Ale jsou to tvůrčí lidé, malíři, galerie, spisovatelé, vydavatelství - sít´ lidí, kteří realizují svoje projekty. Je to jen o tom, k čemu to lidé použijí...

3 0
možnosti
TH

Podle vseho zadny fejsbuk nemate. Staci kliknout.  Ach jo.

1 3
možnosti
MT

Nikdy som akosi ani nemal nejaký vzťah k Facebooku, nikdy som sa tam nezaregistroval a nemám pocit že by mi preto niečo chýbalo alebo že by som bol o niečo ukrátený.  Netvrdím však že ten kto je na Facebooku je lepší či horší. Je to predsa každého osobná vec. :-)

6 0
možnosti
JT

Ja hlavne nevim, k cemu to cele je.

1 2
možnosti
JK

Napadají mě pouze dvě věci.....;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1008x
Autora nenapadá nic, co by o sobě napsal. Až autora napadne, co by o sobě napsal, tak to autor udělá. Zatím to ale autora nenapadlo... Raději si přečtěte něco, co už autor publikoval. Po dvou letech opět usedl ke klávesnici.

Seznam rubrik