Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cesta vlakem bez svaciny? 8-o

0 0
možnosti
ŠM

Na výlet vlakem patří vejce natvrdo;-D!!

0 0
možnosti
Foto

J10a80n96a 18M36a32j56o51v73á

24. 4. 2014 22:20

hlasuji pro řízek :-)

0 0
možnosti
PC

Pán je trochu neurotik, že? Když vám vadí lidi, choďte pěšky ...

0 0
možnosti
Foto

Příště ať si kolegyně nekoupí bagetu s mozarellou, ale raději místenku. A vám také.

0 0
možnosti
Foto

J88a62n38a 37M64a79j74o60v64á

23. 4. 2014 21:50

No tak svačila...

Já teď jela z Prahy a pán naproti mě si spokojeně pochutnával na rybím salátu a housce. Asi mu to ten den přišlo jako dobrá snídaně. Já se svým croasanem jsem byla vysloveně trapka;-D

0 0
možnosti
JB

Myslím ,podle toho co jste napsal , že jste ji záviděl tu jeji jednoduchou pohodu.[>-]

0 0
možnosti
ZS

Na výletě nejvíc ze všeho miluju svačinu ;-D;-D;-D ... třeba byla paní taky na výletě;-)

3 0
možnosti
PK

Jel jsem jednou autobusem Praha - Brno a nafasoval jsem místo vedle borce, kterej měl v tašce malýho jorkšíra, jménem Rocky. Jorkšír asi něco špatnýho snědl a každou chvíli si usr.... No a jeho páníček to vždycky akorát okomentoval:" No tak, Rocky, to se nedělá" a k tomu významně zamáchal rukou, nejspíš aby ten smrad rozehnal. Takže zlatý prciny a játrový paštiky.;-)

0 0
možnosti
DM

Ale já to chápu :) Nedávno jsem jela autobusem z Ostravy do Frýdku-Místku (cca 20 km, 20 minut), místa k sezení byla obsazená  (takže docela plný autobus) a naproti mně si sedla paní (asi 55-60 let, vypadala úřednicky) a sotva autobus vyjel, vybalila z kabelky a z alobalu dva krajíce chleba s pořádným řízkem a horčicí (hodně hořčice) a cibulí, k tomu plastovou lahvičku nějakého pití a s opravdu velkou chutí se to jala konzumovat, ne že by decentně uždibovala, když na ni kouká tolik lidí, jaképak copak! Ještě je nutné zmínit, že celé to představení doprovázela hlasitými zvuky žvýkání a polykání - pamatujete na Marfušu z Mrazíka, jak se hlasitě ládovala svačinkou pod smrkem? Tak tuhle jsem si vybavila hned po prvních vteřinách :))

0 0
možnosti
Foto

Hmm...taková skoro sociální fobie bych si tipnul ;)

5 0
možnosti
PM

A paštikofobie k tomu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1008x
Autora nenapadá nic, co by o sobě napsal. Až autora napadne, co by o sobě napsal, tak to autor udělá. Zatím to ale autora nenapadlo... Raději si přečtěte něco, co už autor publikoval. Po dvou letech opět usedl ke klávesnici.

Seznam rubrik