Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Je mi Vás moc líto, ale na konci jsem se už neudržela smíchy a hned mám příjemnější ráno :-) Ano, i ženám se to stává, myslím tedy úrazy v kuchyni, do klína jsem si ještě nic nenalila a chápu, že chňapka v daném okamžiku byla až "v číně", to znám. Přeji brzké uzdravení. MD

3 0
možnosti
JR

J30a50r38a 49R30a53n82k

11. 9. 2016 19:59

Marta za mne vse uz napsala, jednou jsem si vlastni blbosti zehlila jen asi 10cm nad kolenem kalhoty a pres mokry hadr, omlouvalo mne mych 14 let a diky rychle pomoci maminky, jsem nemusela na pohotovost, lecila mou ranu syrovym bilkem....tak nevim, ale asi to pomohlo;-),presto jsem mela krasny, asi 10cm velky puchyr:-)

0 0
možnosti
RP

Nezlobte se, ale ke konci už jsem se smála, máte to trefně popsané...Ne lituji Vás ;-)..Ale na držení utěrky na pokličce už jsem doplatila taky několikrát, prostě ta utěrka okamžitě nasaje tu horkou vodu a už to pálí... Tak jedině do sitka, už nejsem líná si ho přichystat.

3 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1008x
Autora nenapadá nic, co by o sobě napsal. Až autora napadne, co by o sobě napsal, tak to autor udělá. Zatím to ale autora nenapadlo... Raději si přečtěte něco, co už autor publikoval. Po dvou letech opět usedl ke klávesnici.

Seznam rubrik