Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Ono se to nezdá, ale Češi cestují docela dost a řekla bych, že ti co cestují často se chovají velice slušně. Jinak Thajsko super, je to nádherná destinace...mě se nejvíc líbilo na KrabiR^..Hezky se Vaš blog čte .:-)

1 0
možnosti
JR

J43a44r50a 65R24a38n56k

12. 9. 2016 0:03

R^Video z fotografii se Vam povedlo, ja vetsinou nefotim, mam u sebe maly "sketch book", kam pak ukladam i adresy novych pratel a pisu si trochu denik. Jezdim zasadne sama, asi 3x s kamaradkou - Indie/Bali a jednou na 3 mesice Vietnam, Kambodza a Laos - je "performer" a zivi se jako kralovna Elizabeth, zatim si slusne vydelava, poslednich par let ale jezdi do Nepalu vzdy na celou zimu, pomahat jedne male vesnici. Pomalu se tak pripravuje na odchod Liz do duchodu :-) .V Thajsku jsem byla asi 5x, vzdy k tomu dam jeste nejakou sousedni zemi, naposledy to byla Indonesie, kde jsem pak zustala 3 mesice na mistni Uni. Dokonce jsem nasla na Koh Samui "ceskoslovenskou" osadu, zabloudila jsem vypujcenym autem a najednou velky napis "cesko-slovenska autostrada", panove mi pak pomohli, udajne jich tam zije asi 20 jiz nekolik let, obcas musi kvuli vizu vycestovat vedle do Burmy, ale to zas tak moc nevadiTy spalene nohy znam, zadelala jsem si na ne pochodem podel pobrazi z Brisbane do Sydney, horsi byl xicht, nemela jsem zadny klobouk a kremy jsem postupne vyhazovala, nesla jsem vse na zadech a muj tehdejsi partner sel 5 metru prede mnou a pocital ein zwei....

PS; pokud date Thajsko, zkuste nahore Chiang Mai a "sanctuary" pro slonyR^jsou tam 3 nozi (landmine), majitely oslepena sloni matka, je jich tam vzdy neco okolo 20 a dobrovolnici pomahaji s mytim a krmenim. Uzasne, ale emocionalni mistoV

1 0
možnosti
PK

P21e75t56r 31K36m51í14n98e18k

11. 9. 2016 21:09

Super fotky, vypadá to na skutečně vydařenou dovolenou (teda až na spálení, to je vždycky zlo)... R^R^R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1008x
Autora nenapadá nic, co by o sobě napsal. Až autora napadne, co by o sobě napsal, tak to autor udělá. Zatím to ale autora nenapadlo... Raději si přečtěte něco, co už autor publikoval. Po dvou letech opět usedl ke klávesnici.

Seznam rubrik